2016. szeptember 8., csütörtök

Cukkini főzelék tojásos lecsóval töltött csirkemell tekerccsel


Ezt a szépséges tekercset készen vásároltam egy kifőzdében, és másnap hidegen ilyen szépen lehetett szeletelni. Az elkészítése házilag sem lenne ördöngösség: a csirkemell filéket vékonyra kiklopfoljuk, sóval, borssal ízesítjük. Maradék tojásos lecsóval megtöltjük, szorosan feltekerjük, és még egy-két vékony szelet baconbe is csomagoljuk, szép pirosra sütjük. Lehet sütőben vagy serpenyőben, részben fedő alatt, hogy a közepe is biztosan átsüljön.

A cukkini főzelékhez 2 közepes cukkinit héjastul kis kockákra vágunk, 1 ek. kókuszzsíron megpároljuk. Sózzuk, 1-2 ek. almaecettel meglocsoljuk, elkeverünk benne 1 ek. Totu krém extrát és 2 ek. sűrű kókusztejszínt. Én egy morzsányi steviát is adtam hozzá, mert szeretem a savanykás, és picit édeskés főzelékeket. A végén adtam hozzá még kaprot. Jobb, mint a tökfőzelék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése