2013. szeptember 27., péntek

Lazacburger


Egyre másra nyílnak a halbisztrók Budapesten, már három(!) van. (Nemo, Lövőház utca, Halkakas, Veres Pálné utca, BigFish, Andrássy út) A minap a férjemmel beültünk a BigFishbe az Andrássy úton. Nagyon kellemes élmény volt. Előételnek mindketten borban párolt feketekagylót ettünk, amit imádunk. Főételnek lazacburgert választottunk, és kértem, hogy nekünk ne hozzák ki a hozzá járó sült krumplit. Jellemző, hogy már annyira paleósodott a gondolkodásom, hogy arra nem is számítottam, hogy ugyan krumpli nélkül, de hamburgerzsemlével érkezik majd a lazacburger. Sebaj, a zsömle ottmaradt a tányéron, viszont finom vegyes zöldsaláta annál több fogyott hozzá. Egy pohár isteni Dúzsi rozét is ittunk mellé, fennséges volt! A halburgerszerű képződményekben az a jó, hogy viszonylag kevesebb halból is jól lehet lakni.

Hozzávalók 4 burgerhez:

kb. 20 dkg lazac
1 tojás
friss petrezselyem és snidling vagy kapor
1 ek. útifűmaghéj
1 ek. mandulaliszt
só, bors
kókuszzsír a sütéshez

Én egy konyhai robotgépbe tettem az össze hozzávalót és egy pillanat alatt összeturmixoltam, megformáztam és kisütöttem őket. Nyami. Nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése