2012. július 8., vasárnap

Meggyes barack fagyi


A meggy az egyik kedvenc gyümölcsöm, de ez a mai eresztés valami egészen csodás, sötétvörös, teljesen érett. Meggyből még sosem csináltam fagylaltot, de ma hirtelen beugrott, hogy hát miért is ne tehetném. Vacsora vendég jön, pont jó lesz desszertnek. Ugyanennél oknál fogva nekiálltam pulykaragut főzni, amitől öt perc alatt olyan hőség lett a konyhában, hogy új értelmet adtam Jamie Oliver valamikori nagysikerű sorozatának a The Naked Chef-nek. Úgy is mondhatnám, hogy én a Really Naked Chef címet kaphatnám meg a mai napon. Biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül még sok nő főzött ma fürdőruhában, egy szál bugyiban, (vagy anélkül).

30 dkg sárga- és őszibarack vegyesen (tisztított súly)
30 dkg magozott meggy (tisztított súly)
6 dkg xylit
2 dl kókusztej
A turmixgépben pürésítjük a gyümölcsöt a xylittel és a kókusztejjel. Fagylaltgépbe tesszük és fagyásig hagyjuk keverődni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése